مودیز، دورنمای رتبه اعتباری آلمان و هلند را كاهش داد
نوشته شده توسط : sasurse

به گزارش روز سه شنبه گروه اقتصادی ایرنا و به نقل از پایگاه خبری بلومبرگ،‌ مودیز دیروز در بیانیه ای اعلام كرد،‌ خطرات ناشی از خروج احتمالی یونان از منطقه یورو و افزایش احتمال حمایت جمعی كشورهای منطقه یورو از كشورهایی نظیر اسپانیا و ایتالیا، از جمله دلایل این تغییر هستند.

مودیز اضافه كرد: چنانچه منطقه یورو بخواهد اتحاد خود را حفظ كند، با توجه به توانایی بالاتر جذب هزینه های مرتبط به این حمایت، بار ناشی از آن احتمالا بیشتر بر دوش اعضایی خواهد افتاد كه دارای رتبه اعتباری بالاتر هستند و این، دورنمای اعتباری كشورهای یاد شده را به خطر خواهد انداخت.

دیروز درخواست كمك اسپانیا از اتحادیه اروپا، این پیام را رساند كه هزینه های استقراض در این كشور افزایش پیدا كرده است و به این ترتیب بازارهای مالی اروپا وارد فاز دیگری از آشفتگی شد.

این در حالی بود كه ایتالیا و اسپانیا بار دیگر شرط بندی روی كاهش ارزش سهام را ممنوع كرده بودند.

نرخ برابری یورو در مقابل دلار امروز سه شنبه روی تابلو تجاری بازار نیویورك همچنان به كاهش خود ادامه می دهد و سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری روی داراییهای مطمئن كشورهای دیگری به جز منطقه یورو مانند استرالیا و كانادا هستند.

'منصور محی الدین' تحلیلگر بازار سهام یو.بی.اس ای.جی در سنگاپور گفت: كاهش دورنمای رتبه اعتباری آلمان از سوی مودیز موجب افزایش فشارها شد.

اقتصام**1063 **1561





:: برچسب‌ها: برلین , شب ,
:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 مرداد 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: